Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.NOBLEPHARMA.PL
Definicje
Sprzedawca – Centrum Odżywek i Suplementów Fit Aktiv z siedzibą w Warszawie, ul. Wawelska 5, NIP: 522-243-92-59, tel: +48 22 825 00 01, adres email: sklep@noblepharma.pl.
- – opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika operatora)
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą. Przedsiębiorcami są także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
- Sklep – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem www. noblepharma.pl
- Klient – Konsument lub Przedsiębiorca korzystający z usług Sprzedawcy.
- Produkt – oferowany do zakupu w Sklepie towar.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i Dostawy Produktu, określające rodzaj i/lub liczbę Produktu oraz inne treści przewidziane prawem.
- Cena – ostateczna cena Produktu zawierająca podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości. Cena nie zawiera kosztów wysyłki.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego
- Dostawa – wysyłka Zamówienia
- Koszt wysyłki – koszt Dostawy zgodnie z cennikiem przedstawionym każdorazowo przy zakupie produktów jeszcze przed zapłatą za Produkt.
- Koszyk – oprogramowanie umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów.
- Gość – Klient niezarejestrowany
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 ze zm., dalej również jako: „ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
- Konto – funkcjonalność Sklepu Internetowego oznaczona indywidualną nazwą i zabezpieczona hasłem podanym przez Klienta, zawierająca zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
Postanowienia ogólne
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.noblepharma.pl jest platformą teleinformatyczną umożliwiającą zawieranie Umów Sprzedaży i Dostawy na odległość jak również pozwalającą na świadczenie Usług elektronicznych, prowadzoną przez Sprzedawcę.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenia ani ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa – wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść Konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż suplementów diety, które w świetle ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.) nie stanowią produktów posiadających właściwości produktu leczniczego w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją Umowy Sprzedaży i Dostawy oraz Usługi elektronicznej jest Sprzedawca (dane Sprzedawcy wskazano w pkt. 1 powyżej). Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego pod adresem https://noblepharma.pl/pl/i/POLITYKA-PRYWATNOSCI/21
Rodzaje i zakres usług elektronicznych
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi elektroniczne:
a) Umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie.
b) Udostępnianie regulaminu, Koszyka, oferty Sklepu i Polityki prywatności.
c) Prowadzenie Konta w Sklepie.
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych:
Świadczenie Usług elektronicznych przez Sprzedawcę jest nieodpłatne.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Koszyka w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony. Umowa ta zostaje zawarta z chwilą skutecznego podania i zatwierdzenia przez Usługobiorcę swojego adresu poczty elektronicznej.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej dostępu do regulaminu, Koszyka, oferty Sklepu internetowego i Polityki prywatności zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient wyświetli stronę internetową Sklepu i zawierana jest na czas przeglądania strony tj. do czasu jej zamknięcia.
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego:
- Komputer z dostępem do Internetu.
- Dostęp do poczty elektronicznej.
- Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 3.5 i wyższej; Internet Explorer w wersji 8.0 i wyższej; Opera w wersji 10 i wyższej; Google Chrome w wersji 10 i wyższej, Safari.
- Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies.
Zawarcie Umowy Sprzedaży i Dostawy Produktów
- W Sklepie umowy zawierane są w języku polskim.
- Kliknięcie przycisku „kupuję" powoduje złożenie wiążącego Zamówienia na Produkty znajdujące się w Koszyku i zawarcie Umowy Sprzedaży oraz Dostawy.
- Złożenie Zamówienia potwierdzane jest drogą mailową na wskazany przez Państwa adres e-mail.
- Do chwili pełnej zapłaty Ceny Produkt pozostaje naszą własnością.
- Do złożenia Zamówienia nie muszą Państwo rejestrować Konta Klienta. Mogą Państwo dokonać Zamówienia bez rejestracji jako Gość.
- Jeżeli chcą Państwo dokonać zakupu, jako Przedsiębiorca wystarczy, że wybiorą Państwo opcję [*] w danych osobowych, wypełnią żądane dane podatkowe oraz wyrażą zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
- W celu złożenia Zamówienia i zrealizowania Dostawy Produktów niezbędne jest, aby podali Państwo w formularzu Zamówienia adres do wysyłki, adres e-mail oraz numer telefonu.
Płatność
- Udostępniamy następujące: DotPay , Przelewy24.pl , PayPal, Za pobraniem.
- Jeżeli nie opłacą Państwo Zamówienia w terminie do 7 roboczych lub przy odbiorze (jeżeli została wybrana opcja „za pobraniem”) spowoduje to jego anulowanie
Koszt, termin i sposoby Dostawy
Przesyłka kurierska:
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zamówienia złożone do godziny 15:00, dostarczymy najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
Opłata za wysyłkę wynosi 20 zł.
W przypadku opcji Za pobraniem/Płatność przy odbiorze 25 zł.
Jeśli wartość zakupów przekroczy 100 zł, przesyłka zostanie wysłana na nasz koszt.
Odbiór osobisty:
Przy wyborze odbioru osobistego, zostaniesz poinformowany o tym, że Twoja paczka została przygotowana. Mail z taką informacją wyślemy na adres jaki podasz przy składaniu zamówienia.
Punkt odbioru przesyłek znajduje się w Warszawie, przy ulicy Wawelskiej 5. Numer telefonu: +48 22 825 00 01. Dzwoniąc podaj numer zamówienia (otrzymasz go w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia).
- Produkty wyślemy na podany przez Państwa adres, po opłaceniu pełnej Ceny oraz kosztów Dostawy lub po skorzystaniu z opcji „za pobraniem”.
- Dostawa realizowana jest w dniach roboczych. Dzień roboczy rozumiany jest jako każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa realizowana jest jedynie na terenie Polski.
- Koszty wysyłki zależne są od wybranej przez Państwa firmy kurierskiej oraz sposobu płatności. Wybór sposobu Dostawy oraz jej koszt udostępniamy przed opłaceniem Zamówienia.
- Każdy termin dostawy Produktu wynosi do 3 dni roboczych. Termin ten należy liczyć od dnia uznania naszego rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego w danym miesiącu rozliczeniowym.
- W przypadku, gdy Dostawca nie będzie w stanie zachować terminu Dostawy Produktu, o którym mowa powyżej, niezwłocznie poinformujemy Państwa o możliwym, najszybszym terminie Dostawy.
- Jeżeli są Państwo w zwłoce w zakresie odbioru zamówienia lub odmówią Państwo odbioru, mamy prawo odstąpić od umowy i anulować Zamówienie, a umowa zostanie rozwiązana. W takim wypadku, wszelkie środki zapłacone z tytułu umowy zwrócimy bez zbędnej zwłoki.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży (przysługujące jedynie Konsumentowi)
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas
Centrum Odżywek i Suplementów Fit Aktiv z siedzibą w Warszawie, ul. Wawelska 5, NIP: 522-243-92-59, tel: +48 22 825 00 01, adres email: sklep@noblepharma.pl.
- o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie np. telefonicznie pod numer telefonu +48 22 825 00 01 lub drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@noblepharma.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy pocztą elektroniczną.
- Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty Dostawy rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy.
- Mają Państwo obowiązek zwrócić nam Produkt lub przekazać go osobie upoważnionej przez nas do odbioru niezwłocznie jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpili Państwo od Umowy, chyba że zaproponujemy, że sami odbierzemy rzecz.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Ponoszą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje odnośnie Produktów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi elektronicznej bezterminowa o charakterze ciągłym.
- Klient może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@noblepharma.pl lub też pisemnie na adres: Centrum Odżywek i Suplementów Fit Aktiv , ul. Wawelska 5, Warszawa.
Reklamacja. Poniższe postanowienia dotyczą jedynie Konsumentów.
- W Sklepie Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Jeśli zakupiony Produkt ma wady Konsument ma prawo złożyć reklamację na podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z zmianami). Reklamacja składana jest na podstawie rękojmi za wady Produktu.
- Jeżeli stwierdzona zostanie wada Produktu mają Państwo prawo do:
- bezpłatnej naprawy lub wymiany na Produkt wolny od wad (jeśli jest dostępny),
- obniżenia ceny lub gdy wada jest istotna odstąpienia od umowy.
- Jeżeli doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, Sprzedawca zaproponuje inny sposób zaspokojenia Państwa roszczeń.
- Przy ocenie nadmierności kosztów Sprzedawca uwzględni wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także weźmie pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w okresie do 2 lat od dnia dostarczenia Produktu.
- Do złożenia reklamacji nie jest wymagane przedstawienie paragonu zakupu.
- Reklamacje można składać:
- na piśmie na adres: Centrum Odżywek i Suplementów Fit Aktiv, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@noblepharma.pl
- przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
- Wysyłając reklamację, powinni Państwo opisać możliwie jak najbardziej szczegółowo wady. Jeżeli będzie to niezbędne Sprzedawca może poprosić o przesłanie zdjęć reklamowanego Produktu lub odesłanie Produktu na koszt Sprzedawcy.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres Centrum Odżywek i Suplementów Fit Aktiv, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa.
- Reklamację zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni.
Postanowienia końcowe
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.